Om mig​

​Mit navn er Tina Lyngs og jeg har været kørelærer siden 2019. Jeg bor i Holbæk med min mand og tre børn. Jeg er tidligere uddannet finansøkonom og advokatsekretær, men ønskede lidt luftforandring og blev i 2019 færdig med uddannelsen som kørelærer. Jeg tilbyder nu undervisning til kategori B – personbil med stor tålmodighed overfor alle elever uanset baggrund , niveau og sproglige udfordringer.

Teoriundervisningen vil være en blanding af tavleundervisning, dialog og mindre gruppeopgaver. Min primære opgave er, udover at lære eleverne det lovpligtige stof, at lave en interessant undervisning, som giver et stort udbytte for eleverne.

Eftersom min undervisning vil foregå efter en hel skole- / arbejdsdag og batterierne derfor godt kan være rimelig flade, vil jeg lade eleverne komme på banen så meget som muligt, så det ikke bliver 3 – 4 laaange timer.

Hej Tina, vil bare lige skrive og sige tusind tak for et godt forløb. Jeg er så glad for at jeg besluttede at skifte over til dig. Jeg er blevet rigtig komfortabel med at køre når jeg har haft køretimer med dig så jeg synes sagtens du kan klappe dig selv på skulderen over det.

- Christine

Kære Tina, tusind tak for din måde at være empatisk og nærværende på. Du gav mig troen på, at jeg nok skulle klare det. Det vil jeg gerne sige dig tak for.

- Mette

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Find kontaktoplysninger herunder.

Lyngs køreskole v/Tina Lyngs